reklama

kde to škrípe vo vzťahoch....

Keď som ho videla rozvaleného s notebookom na bruchu a očami podliatymi krvou, hneď som vedela, že nič z toho sa nekoná. Mohla som sa hneď vytočiť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (101)

Minule som prišla z práce veľmi unavená. Môj priateľ bol doma celý deň a tak som dúfala, že ma bude čakať teplá večera a poriadok. Pred mojim odchodom mi nič o tomto nehovoril, nesľuboval, dokonca to ani nenaznačil! Celý deň som myslela na to, ako si dám niečo dobré na večeru (samozrejme kulinársku špecialitu som nechala výlučne na priateľov fantázii). Tešila som sa, že riady budú umyté a ja budem obslúžená ako kráľovná. Dokonca som si dovolila zájsť tak ďaleko, že som uvažoval, že by mohol zapáliť sviečku.

Hádajte čo? Nečakalo ma nič z toho, čo som si ja vysnívala!

 

A viete čo?

Prvýkrát som sa nenahnevala! Prvýkrát som sa na tom naozaj z chuti zasmiala! Keď som ho videla rozvaleného s notebookom na bruchu a očami podliatymi krvou, hneď som vedela, že nič z toho sa nekoná. Mohla som sa hneď vytočiť a možno pred ôsmymi mesiacmi by som sa aj.

Už dávno razím presvedčenie, že za všetky problémy vo vzťahoch môžu naše očakávania. Ak očakávate od svojho partnera niečo, čo vám nikdy nedal, nesľúbil a je to len vaša predstava, potom pozor na to! Ak už máte očakávania tohto razenia, aspoň o nich hovorte! Partner (muž alebo žena) nevie čítať myšlienky! Až minule som sa aj skutočne riadila tým, čo hovorím iným! Konečne som to pochopila. Konečne som to zobrala ako fakt, konečne som mu bola vďačná len za to, že tam je. Nechcem sa handrkovať za drobnosti a relatívne nepodstatné veci. Viem, že ak by sa mu chcelo, tak by to urobil. A ani mne sa nechcelo. Dala som si rožok s maslom a kakao. Riady a poriadok počkali do druhého dňa, keď sa mu pre zmenu chcelo a spravil všetko (aj nad moje očakávania!).

Nemá význam riešiť hlúposti. Sú tu dôležitejšie veci, sme tu my dvaja, sú tu naše pôvodné rodiny a naši priatelia a hlavne naša spoločná budúcnosť. Môžeme byť radi, že sa konečne môžeme zaoberať aj lepšími vecami. Môžeme byť radi, že našim najväčším problémom je nezmytá podlaha alebo neopraté prádlo. Poviem vám úprimne, riešiť takéto veci je zábava. Konečne využijeme tie papuče, čo sme dostali na narodeniny a prevetráme zabudnuté kusy oblečenia zo šatníka. Ak môžeme riešiť spolu toto, znamená to, že nemáme závažný problém, ktorý by pohlcoval všetku našu energiu a čas. My sme sa rozhodli, že si užijeme chvíle pokoja a nebudeme si robiť vrásky.

Večer v posteli som si uvedomila, prečo som sa zasmiala, keď som ho tam videla. Bola som šťastná, že je so mnou, že je tam, že sa usmial a pobozkal ma keď som prišla z práce. Objal ma opýtal sa na môj deň, a cítila som jeho lásku a oporu v celom mojom tele. To je to čo ma čakalo, keď som otvorila dvere. Potrebuje človek naleštené podlahy ak má toto?

 

Takéto chvíle by sme si mali užívať plnými dúškami. Vnímať partnera a rešpektovať ho. Nie každý deň si to uvedomujeme, a keď sa nám to podarí, buďme za toto pochopenie vďační!


Martina Henželová

Martina Henželová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som sama sebou Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu